Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCięzko się zgodzić z tym artykułem. Powszechnie utarło się pisanie o PX-ie jako o sprzęcie stylowym,ale kiepskim do jazdy. Nic bardziej błędnego ! Niewygodnego pojazdu nie kupowano by przez 30 lat. Vespa PX jest wbrew pozorom bardzo praktyczna i wygodna. Silnik jest prosty i niezawodny,ale wyposażony w dozownik oleju i elektryczny starter jak wszystkie współczesne skutery. I to już od lat 80-ych. Zamiast twist&go ma sprzęgło i biegi,co może wydawać sie niewygodne tylko nowicjuszom. Dla innych użytkowników to źródło przyjemności z jazdy bez porównania z monotonią automatów. Niestety nie mogę się zgodzić z autorem także w kwestii historycznej poprawności formy "nowego" wcielenia PX. W rzeczywistości jest to mieszanka elementów pochodzących z różnych roczników i wersji produkowanych wcześniej plus dziwaczna kanapa,która choć oryginalna wydaje sie tu nie na miejscu. Tak czy inaczej wznowienie produkcji tego modelu to bez wątpienia dobra wiadomość :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza